کاپیتان نیمه شیطان فیلمهای مارول بازیگر سریال شد
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۰۶۵۶
ساموئل ال. جکسون برای نخستین بار به عنوان هنرپیشه ثابت یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین میرود.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، ساموئل ال. جکسون قرار است در یک سریال جدید مارول که در حال حاضر مراحل ساخت آن در دیزنی پلاس طی میشود، دوباره نقش شخصیت نیک فیوری را ایفا کند.هنوز جزییات دقیق داستانی این سریال اعلام نشده است، اما چند منبع آگاه گفتند جکسون قرار است نقش اول را ایفا کند و کایل بردستریت مسئولیت نوشتن فیلمنامه و تهیهکنندگی اجرایی سریال را بر عهده خواهد داشت.
بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
جکسون سالهاست که نقش شخصیت معروف نیک فیوری رییس تکچشم سازمان دولتی مخفی شیلد را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است. او نخستین بار در سال ۲۰۰۸ در این نقش پس از اتمام تیتراژ فیلم «مرد آهنی» دیده شد.
او از آن موقع تا به حال در مجموعهای از فیلمهای جهان سینمایی مارول در این نقش ظاهر شده که جدیدترین آنها «اسپایدرمن: دور از خانه»، «انتقامجویان: پایان بازی» و «کاپیتان مارول» بودهاند.
او همچنین نقش این شخصیت را در ۲ اپیزود از سریال «ماموران شیلد» محصول شبکه ایبیسی ایفا کرد.
جکسون یکی از شناختهشدهترین بازیگران دوران مدرن است. او به خاطر همکاریهای متعددش با کوئنتین تارانتینو در فیلمهایی از جمله «پالپ فیکشن»، «جکی براون»، «هشت نفرتانگیز» و «جانگوی از بند رها شده» شناخته شده است. وی همچنین در چند فیلم از جمله «کار درست را انجام بده»، «روزهای مدرسه»، «تب جنگل» و «شی-راق» به کارگردانی اسپایک لی نقشآفرینی کرده است.
جکسون همچنین به خاطر فیلمهای پرفروشی از جمله «جنگ ستارگان»، «مارها در هواپیما» و «نشکستنی» شناخته میشود.
مجموعه جدید دیزنی درباره نیک فیوری نخستین نقش تلویزیونی ثابت کل مسیر حرفهای بازیگری جکسون خواهد بود.
بردستریت هم اخیراً تهیهکننده اجرایی سریال برنده جایزه امی «آقای ربات» بوده است. از دیگر پروژههای او میتوان از «بورژیا»، «ایستگاه برلین» و «پلیس» نام برد.
منبع: خبرگزاری دانشجو
کلیدواژه: ساموئل ال جکسون هالیوود فیلم های هالیوود
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
حرفهای جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
اعتماد نوشت: بهنام تشکر بهتازگی در برنامه «زودیاک» که در شبکه نمایش خانگی پخش میشود، حضور یافته و از بازیگران اصلی است.
گفتوگوی زیر به این مناسبت با او انجام شده است.
دلیل حضورتان در برنامه زودیاک، علاقه به بازی مافیاست یا حضور در یک گیم شو به عنوان یک تجربه متفاوت در قالب تصویر؟
من بازی مافیا را دوست دارم و از اولین نفراتی بودم که در تلویزیون مافیا اجرا کردم و گاد بازی بودم. هرچه سریهای جدیدتری از مافیا تولید شد، نقشهای بیشتری روی کار آمد که برای من جذاب بود. زودیاک هم سناریوی جذاب و متفاوتی داشت و وقتی دوستان دعوت کردند تصمیم گرفتم که در برنامه زودیاک باشم.
گرداندن بازی مافیا را بیشتر دوست دارید یا بازی کردن را؟
گرداندن بازی را بیشتر دوست دارم. اینکه سفید باشم برایم لذتبخشتر است.
نظرتان در مورد مدل اجرا و گردانندگی محمد بحرانی در زودیاک چیست؟
محمد را خیلی زیاد دوست دارم و به نظرم در هر جایی که قرار میگیرد، مخاطب همراهش است. فکر میکنم در فصل اول زودیاک، کمی با احتیاط گرداندن بازی را پیش میبرد و مراعات بازیکنها را میکرد. اطمینان دارم که خودش هم به این فکر کرده و در فصل دوم، به تغییر مدل گردانندگی بازی فکر کرده است.
از تجربه کار در نمایش خانگی و تفاوتش با تلویزیون بگویید؟
من تقریبا جزو اولین نفراتی بودم که نمایش خانگی را با سریال ساخت ایران تجربه کردم. ساخت ایران اولین سریالی بود که به صورت دی وی دی منتشر شد. این دو مدیا، تفاوتهای مشخصی دارند. محدودیتهای صدا و سیما، فیلمنامههایی که تثبیت میکند، ناظران پخشی که دارد با نمایش خانگی متفاوت است. فضای کار در پلتفرمها راحتتر است و به این واسطه، کارگردانها، نویسندهها به تبع آن بازیگران دستشان در کار بازتر است. اینها مواردی است که همه میدانند و البته خیلی هم پیچیده نیست.
به عنوان کسی که بخش زیادی از تجربیات کاریاش را به نقشآفرینی در سریالهای تلویزیون اختصاص داده، ممکن است که شما هم مثل خیلیها، نگران حال این روزهای تلویزیون باشید. از نظر شما تلویزیون چطور میتواند به وضعیت سابقش برگردد؟
تلویزیون باید به همه نظرات مردم توجه کند و برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عدهای خاص. مدیران تلویزیون فعلی، تمرکزشان را بر چیزهایی گذاشتهاند که فقط و فقط خودشان قبول دارند در حالی که خودشان هم خیلی خوب میدانند که بخش زیادی از مخاطبشان را از دست دادهاند و به نظر میرسد که با این شیوهای که پیش میروند، خیلی هم برایشان مهم نیست. امیدوارم که این مدیران عزیز، تجدیدنظری در روند سیاستگذاریشان داشته باشند که تلویزیون مثل دهه هشتاد یا حتی اوایل دهه نود، دوباره به اوج خودش برگردد و با سریالهای پرطرفداری مثل ساختمان پزشکان و دودکش و باقی سریالهای خوب و موفق، مردم و مخاطب را برای خودش حفظ کند. من فکر میکنم مردم هنوز هم انتظار دارند تلویزیون به رسانه اصلی و ملی همه افراد جامعه تبدیل شود.
به سریال ساختمان پزشکان اشاره کردید؛ تیم سازنده این سریال، تجربیات خوبی در تلویزیون رقم زدند. به نظرتان جای خالی چهرههای دهههای قبل چقدر در تلویزیون احساس میشود؟
به نظرم بیشتر از جای خالی کسانی که در آن سریالها یا برنامهها کار میکردند، جای خالی برنامههایشان احساس میشود. این وضعیت، نتیجه مدل تصمیمگیری فعلی است. اتفاقا همان عوامل الان تجربیاتشان بیشتر شده و ممکن است در شرایط مطلوب، خیلی بهتر از قبل کار کنند. باز هم تأکید میکنم که تصمیمات تلویزیون مهم است و به نظرم خیلی هم جرات و جسارت ویژهای نمیخواهد. به هر حال آن برنامهها و سریالهای خیایان خلوت کن در همین تلویزیون، تولید و پخش شدهاند.
ترجیحتان کار در فضای کمدی است یا جدی؟
در حال حاضر به فضای کمدی نمیتوانم فکر کنم و راستش اصلا کمدی در من گم شده و دلایلش را هم همه میدانیم. اما به دور از شرایط فعلی، فضای جدی و درام را بیشتر دوست دارم.